VIVIX ANTIOKSIDAN HEBAT

 

Vivix iaitu minuman yang mengandungi antioksidan yang hebat, mampu menyihatkan tubuh badan, mempunyai campuran polifenol yang sangat aktif. Polifenol adalah satu bahan yang sangat kuat dan bertindak sebagai antioksidan yang digunakan secara meluas untuk membantu tubuh manusia lebih sihat.

 

Vivix telah melalui ujian klinikal yang sangat ketat untuk memastikan segala polifenol di dalamnya aktif dan dapat memberikan manfaat yang sangat baik kepada kesihatan manusia.

Minuman Vivix

Jom beli Vivix dan rasai kehebatannya hari ini.

BAGAIMANA VIVIX MENYIHATKAN TUBUH BADAN?

Bahan antioksidan yang terkandung dalam minuman botanik ini bertindak melalui 4 mekanisme iaitu:

 

Memperbaiki DNA yang rosak dan melindungi semua sel tubuh dari tahap DNA.

Setiap hari sel kita boleh rosak disebabkan oleh terdedah kepada bahan pencemaran yang ada dalam kehidupan seharian kita, seperti bahan-bahan kimia yang kita gunakan seharian dan makanan kita juga.

 

Mempengaruhi pengawalaturan genetik

Minuman botanik ini dapat membantu dalam mengawal genetik yang membuatkan sel-sel lambat untuk ‘tua’ atau terdedah kepada penyakit.

 

Meningkatkan tahap tenaga dalam sel

Mitokondria adalah seperti power house yang menjana tenaga dalam setiap sel. Apabila badan kita terdedah kepada pencemaran dan ubat-ubatan, sel-sel tubuh akan kehilangan banyak mitokdria dan sel menjadi kurang bertenaga, atau tidak aktif. Akibatnya banyak sel tidak dapat menjalankan fungsinya dan mati.

Antioksidan dalam minuman ini membantu meningkatkan biogenesis atau pembentukan baru mitokondria dalam setiap sel. Ini menjadikan sel-sel tubuh kembali aktif dan tubuh kita kembali bertenaga.

Membantu mengelakkan penimbunan protein AGE

Apabila tubuh menerima banyak gula, hingga merosakkan sel, protein AGE boleh menjadi banyak, dan menyebabkan kita mudah menjadi tua. Ramuan Vivix dapat membantu melambatkan penimbunan protein AGE dan melwatkan penuaan sel. Jadi kita boleh jadi lebih muda.

 

KANDUNGAN DALAM VIVIX

Vivix mempunyai adunan fitonutrient proprietari yang memanfaatkan kuasa muscadine grape (anggur muskat) yang sangat jarang ditemui, juga resveratrol. Iaitu kandungan antioksidan yang sangat kuat dalam melambatkan penuaan sel.

 

Bahan utama Vivix adalah:

Anggur Muskat (Muscadine Grapes)

ANGGUR MUSCADINE adalah anggur liar yang mempunyai 20 kromosom. Dan kerana mempunyai kromosom yang lebih ini, ia berpotensi melindungi dirinya sendiri dari pelbagai serangan penyakit.

Anggur ini bukan seperti anggur biasa. Tapi Anggur Muscadine mempunyai bahan polifenol / antioksidan yang sangat-sangat berkuasa, iaitu asid ellagik dalam kepekatan yang sangat tinggi. Anggur ini berupaya merawat dirinya sendiri apabila dirinya diserang pelbagai virus, bakteria dan juga fungi.

Anggur Muscadine ini adalah anti-kanser, anti-virus dan anti-bakteria.

 

ANGGUR MUSCADINE BOLEH MEMBESAR SEHINGGA SAIZ BOLA GOLF

 

Lobak Ungu (Purple carrot)

Lobak ini bukanlah lobak biasa yang kita selalu lihat di pasar iaitu lobak yang berwarna jingga. Lobak ungu berasal dari Eropah native dan India. Lobak ungu ini mempunyai kulit luar yang berwarna ungu, dan isi di dalam berwarna oren kemerah-merahan.

Lobak ungu mempunyai sifat fenolik (phenolic) iaitu anthocyanins yang membuatkan bukan sahaja sedap, tapi kaya dengan beta karotein yang sangat tinggi melebihi karot oren, merah, putih.

Lobak ungu sangat bagus sebagai anti-radang, anti-kanser, anti-diabetis, anti-mikrobial, mengurangkan risiko penyaki koronari jantung.

 

ELDERBERY (SAMBUCUS NIGRA)

Elderbery adalah satu lagi tumbuhan yang kaya dengan antioksidan, yangs angat berkesan dalam mengubati flu secara tradisional. Terutamanya influenza. Anthocyanins dalam Elderberry juga bagus sebagai Anti-radang, menguatkan sistem imun melawan influenza, bagus dalam melawan banyak jenis virus dan bakteria, juga masalah kesihatan kronik seperti diabetis, kolestrol yang tinggi, masalah penghadaman, masalah mata dan penglihatan dan masalah stress dan anxiety.

 

POLIGANUM CUSPIDATUM

Tumbuhan ini juga dikenali sebagai Knotweed Jepun. Ianya berasal dari Asia, tetapi kini ditemui banyak di America Utara dan Eropah.

Poliganum cuspidatum banyak digunakan oleh perubatan cina dahulun kala. Resveratrol dalam tumbuhan ini dapat melambatkan proses penuaan, meninggikan tenaga kepada para atlet, mengurangkan berat badan.

 

KEHEBATAN VIVIX

Oleh kerana resveratrol dan polifenol dalam minuman ini mampu memperbaiki sel dari tahap DNA, ini bermakna, kuasa antioksidan dalam minuman ini mampu untuk membaiki kecelaruan sel yang menjadi punca banyak penyakit.

 

VIVIX sangat baik dalam menjaga kesihatan jantung, kesihatan otak, sistem imun badan, kesihatan sendi, perlindungan antioksidan kepada kulit, dan mengelakkan penyakit-penyakit kronik seperti jangkitan peparu, arteroklerosis, penyakit batu hempedu, batu karang, kolestrol yang tinggi, penyakit buah pinggang kronik, penyakit SLE, penyakit kanser kolon, payudara limfa dan sebagainya.

 

Juga membantu mengelakkan penyakit diabetis, obesiti, ketidaseimbangan hormon, ketidaksuburan atau kemandulan, masalah sakit puan seperti masalah dalam rahim, ovari dan sebagainya, masalah jerawat dan jeragat serta penyakit-penyakit kulit yang berjangkit, serta pelbagai jenis penyakit.

 

 

KENAPA AMBIL VIVIX BILA DAH SAKIT ?

 

Ambiklah time sihat….

 

Sebenarnya kita sangat digalakkan mengamalkan minuman Vivix ketika kita masih sihat atau rasa sihat. Sebabnya, bila kita rasa sihat, tak bererti sel-sel badan kita tak rosak. Vivix bantu lagi tubuh badan kita lebih sihat, in shaa Allah.

 

Apabila badan kita mula rasa sakit sana sakit sini, itu bermakna sel dalam badan kita semakin banyak yang bercelaru. DNA dah ‘tunggang terbalik’. Fungsi setiap sel terganggu.

 

Bila sel pun susah nak buat kerja dia, toksin pun banyak lah berkumpul. Itu belum cerita makanan yangbsukar nak  dihadam, oksigen sukar nak sampai kepada sel-sel. Sel-sel terpaksa matikan diri  sebab tak boleh berfungsi dengan baik.. dan macam-macam lagi.

 

Jadik seeloknya kita mula ambil Vivix sewaktu kita masih rasa sihat.

 

Waktu penyakit dah ada, keperluan Vivix mungkin akan menjadi berbeza iaitu lebih banyak. Semakin banyak toksin dalam badan, semakin banyak sel rosak, jadi semakin banyak Vivix diperlukan untuk bantu badan sihat semula.

 

BELI VIVIX

BELI VIVIX DENGAN HARGA PUKAL

Pengambilan Vivix boleh diambil mengikut dos yang telah ditetapkan di botol Vivix. Walaubagaimana pun, dos yang ditetapkan adalah sebagai garis panduan sahaja. Sekiranya perlu mengambil Vivix, boleh hubungi saya, MIRA yang akan memberi konsultansi tentang dos vivix dan pemakanan mengikut fokus kesihatan yang tuan/puan hendakkan.

Minuman Vivix

Jom beli Vivix harga pukal dan dapat lebih jimat

JOM BELI VIVIX HARGA MURAH

Kalau nak beli 1 botol Vivix, harganya agak mahal iaitu RM 475 (dengan kadar GST 0%). Namun sekiranya dibeli dengan harga pukal, anda layak dapat banyak kelebihan.

Jika anda nak beli lagi 1 botol Vivix, anda terpaksa mengeluarkan lagi RM 475.

Tetapi..

Kalau anda beli harga PUKAL, lebih jimat.

  • Beli 2 dengan harga RM 760. Bererti 1 botol anda beli dengan harga RM 380 sahaja. Lihat, betapa anda boleh jimat.
  • Selain tu anda juga terus menjadi ahli secara automatik. Dan boleh ulang membeli dengan harga yang lebih murah. Jom lihat apa kelebihan beli harga pukal ni.
  • Automatik harga ahli iaitu harga seorang pengedar Shaklee.
  • Automatik mendapat konsultansi daripada pakar nutrisi bertauliah
  • Automatik konsultansi penyakit dan update tentang info-info kesihatan daripada pakar nutrisi dengan bimbingan doktor.
  • Mendapat cash-rebate yang akan dimasukkan semula ke dalam akaun anda
Minuman Vivix

Jom beli Vivix harga pukal

Jadi, jom beli dengan harga pukal, beli dengan ID sendiri dan mendapat semula kelebihan yang ditawarkan.

 

HUBUNGI SAYA

Hubungi saya, Mira melalui whatsapp 019-2821775 (www.wasap.my/60192821775)

Pengedar Shaklee Klang, Pengedar Shaklee Telok Panglima Garang

Saya adalah pengedar Shaklee Klang yang Aktif. Hubungi saya dan anda akan mendapat pengalaman terbaik bersama Shaklee

Atau cuma whatsapp saya sekali, beritahu anda berminat Vivix, dan kemudian Call saya terus untuk bercakap dengan saya. Lebih mudah kan…