Articles tagged with: suplemen semulajadi

Sebab Vitalea Shaklee Dalam dalam senarai Top Ten

MANFAAT UTAMA VITA-LEA SHAKLEE

  • Penambah Tenaga Segera
  • Membantu sistem memori
  • Memberi daya fokus yang lebih tinggi
  • Memberi kecergasan tubuh dan minda
  • Menjadi satu elemen ‘Pelengkap-Nutrisi’ yang terbaik sejak penciptaannya.
  • Membantu kesuburan bagi lelaki dan wanita yang inginkan zuriat
  • Membantu stimulasi metabolisma
  • Melambatkan proses penuaan
  • Memastikan sel hidup dan sihat
  • Menggalakkan pertumbuhan sel-sel baharu
  • Menjaga kesihatan tiroid (hipotirodisme)
  • Menjaga keseimbangan hormon dalam tubuh
  • Melindungi organ iaitu fungsi buah pinggang dan hati.

Jom tengaok pengalaman Mira semasa HB rendah sangat waktu Mira mengandungkan anak ke-4

Pengalaman mengandung: HB rendah sampai nak kena suntikan inferon.

 

PERKATAAN ‘VITAMIN’

Kalau korang nak tahu, perkataan ‘vitamin’ yang kita selalu sebut ni, sebenarnya telah muncul pada 100 tahun lebih yang lalu. Asalnya, vitamin ni adalah satu produk yang bernama ‘Vitalize-Mineral’. Bila mengikut peredaran zaman, kandungan seperti dalam Vitalize-Mineral dibuat oleh syarikat-syarikat lain yang mengeluarkan produk yang seakan VITALIZE-MINERAL.

 

Yang mengkagumkan VITALIZE-MINERAL adalah produk multivitamin pertama yang dihasilkan oleh Dr. Forrest C. Shaklee. Tak ada lagi sesiapa pun waktu tu mengformulasi multi-vitamin yang lengkap dengan semua vitamin dan zat mineral yang diperlukan oleh tubuh badan kita.

Pengasas Shaklee ni adalah Dr. Shaklee, founder syarikat MLM yang tersohor di dunia iaitu Shaklee. Peningkatan teknologi telah mengubah bentuk Vitalize-Mineral ni dari cecair ke bentuk tablet yang kini dikenali sebagai Vita-Lea. Botolnya pun dah berubah.

Image result for Vitalea Shaklee

Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin penting dan 7 mineral yang vital dalam tubuh. Semua ini adalah seperti yang telah disarankan oleh RDA. Fom=rmulasi mudah yang sangat seimbang.

Image result for Vitalea Shaklee

Tablet Vita-Lea ini disaluti dengan serbuk nutrisi iaitu spirulina. Dengan kaedah terkini dan teknologi eksplosif yang komplex, tablet Vita-Lea terhasil dengan coating ‘Explo-tab’. Ini kerana tablet multivitamin inilah yang pertama di dunia dan masih menjadi yang pertama, boleh larut dalam air dengan cepat.

Related image

Tablet yang mudah larut ini penting supaya ia cepat larut dalam perut dan terserap dengan mudah oleh usus kita.

 

UJIAN KLINIKAL TELAH MEMBUKTIKAN DENGAN PENGAMBILAN VITALEA SHAKLEE SELAMA SETAHUN BOLEH MENGURANGKAN RISIKO JATUH SAKIT SEBANYAK 65%.

Image result for Vitalea Shaklee

 

Vita-Lea ni sangat bagus untuk:

  • Semua orang dewasa lelaki dan wanita yang pentingkan nilai kesihatan tubuh sendiri.
  • Wanita yang hamil, menyusu dan berpantang
  • Wanita yang mempunyai HB low
  • Wanita dan lelaki yang anemia
  • Sesiapa yang kekurangan zat mineral akibat kekurangan nutrisi dalam tubuh
  • Mereka yang berdiet
  • Mereka yang susah nak makan
  • Wanita yang selalu morning-sickness
  • Warga tua yang ingin menjaga kesihatan
  • Yang bertungkus-lumus membuat kerja sampingan untuk mencari rezeki.

 

APA KATA PENGGUNA VITALEA SHAKLEE ??

 

Displaying 1495558914319.png

 

Displaying PicsArt_05-24-12.51.28-01.jpeg

 

Displaying 1495559105701.png

 

Displaying 1495559489228.png


 

NAK ORDER VITALEA SHAKLEE  ??

 

Dalam sebotol Vita-Lea ade 120 biji. Boleh tahan 2 bulan sebotol ni. tau. Jimat kan !

Displaying 1495539264087.png

Boleh order terus dengan saya.. Mira Hamzah atau details saya macam kat bawah tu.. hehe

 

SID ID: 1211255

Whatsapp / Call : 019-2821775

Nor Hazmira Mihamzah

COD: Sijangkang, Telok Panglima Garang, Bukit Tinggi (Klang)

Pos: Ke seluruh Malaysia